Retourbeleid
Bij Wijnen Coopman streven we ernaar om u de beste wijnen en een uitstekende service te bieden. Mocht u echter niet volledig tevreden zijn met uw aankoop, dan kunt u uw producten retourneren volgens onderstaand retourbeleid .
Als consument hebt u het recht om binnen de 14 dagen na ontvangst uw bestelling te annuleren en te retourneren mits:
- De fles(sen) ongeopend en onbeschadigd zijn.
- De originele verpakking nog intact is.
De retourkosten zijn steeds voor rekening van de klant, tenzij het een fout van onze kant betreft.
Meld uw retour aan via info@wijnencoopman.be met vermelding van uw factuurnummer en de reden van retour.
Verpak de fles(sen) goed om schade tijdens transport te voorkomen.
Breng uw pakket binnen in de winkel of stuur uw pakket naar :
Wijnen Coopman
Rollegemstraat 158
8880 Ledegem
België
Heeft u een verkeerde wijn ontvangen of is uw bestelling beschadigd geleverd? In dat geval vergoeden wij de retourkosten.
Stuur ons binnen de 24 uur na ontvangst een e-mail met foto's van de schade of de foutieve levering. Wij sturen u zo snel mogelijk de juiste wijn of betalen het bedrag terug.
Soms kan een fles een kurksmaak hebben. Mocht dit voorkomen, dan aanvaarden wij een retour onder volgende voorwaarden:
- De fles is nog minstens 3/4 vol.
- De originele kurk is terug in de fles gestoken.
- U meldt dit binnen de 60 dagen na aankoop via e-mail naar info@wijnencoopman.be
Na ontvangst van de retour beoordelen wij de klacht en bezorgen wij u een nieuwe fles of verwerken een terugbetaling.
Wij kunnen géén retour aanvaarden in de volgende gevallen:
- Geopende of gedeeltelijk geconsumeerde flessen (behalve bij kurksmaak).
- Wijnen die beschadigd zijn na ontvangst door verkeerd gebruik of opslag.
- Speciale bestellingen zoals gepersonaliseerde wijnen of op maat gemaakte wijnpakketten.
Voor vragen over ons retourbeleid of voor hulp bij het aanvragen van een retour, kunt u met ons contact opnemen via e-mail naar info@wijnencoopman.be of telefonisch op het nummer +32 486 82 01 37.